|
|
|
|
5. Trženje ekoloških pridelkov v Poslovnem sistemu Mercator d.d.Marija Padar-Lazarevič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: kmetijstvo, ekološko kmetovanje, sadje, vrtnine, poljščine, ekološki pridelki, porabniki, trgovska znamka, trženje, ekološki pridelki, ekološka živila, mediji, Mercator Celotno besedilo (datoteka, 370,99 KB) |
6. Percepcija kakovosti prostoživečih in vzrejenih brancinovMarina Benko, 2012, diplomsko delo Ključne besede: ribe, brancin, vzrejene morske ribe, prostoživeče morske ribe, tehnologija vzreje, kakovost, percepcija, senzorične lastnosti, porabniki, Slovenija, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,21 MB) |
7. Percepcija kakovosti prostoživečih in vzrejenih potočnih postrviMitja Golobič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: ribe, potočna postrv, prostoživeče ribe, vzrejene ribe, porabniki, kakovost, percepcija, marketing, ankete, Slovenija, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 589,80 KB) |
|