1. Otroške revije in internet kot medij za oglase, namenjene otrokomJanja Lasič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, sredstva javnega obveščanja, tisk, Internet, otroci, vzgoja, razvoj, oglas, kodeksi, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Etika in trženje na internetuUroš Zdešar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, poslovna morala, etika, varnost, otroci, cena, prodaja, kriminal Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Stališča do spletnega oglaševanja in vpliv na vedenje mladihMilena Fornazarič, 2011, doktorska disertacija Ključne besede: trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, mladina, otroci, oglas, trendi, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
|
|
|