1. Pomen motiviranja v podjetjuTanja Klemenčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: delovno mesto, delovno okolje, motiviranje, ekonomske teorije, osebnost, vrednote, kultura podjetja, medosebni odnosi, čustvena inteligentnost, case study, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vpliv osebnostnih značilnosti managerja za informacijsko tehnologijo na izbiro mehanizmov kontrole in vzpostavljanja zaupanja v organizacijahGoran Šušnjar, 2012, doktorska disertacija Ključne besede: management, manager, informatika, informacijska tehnologija, znanje, sposobnosti, osebnost, kontrola, podjetje, kultura podjetja, modeli, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Identiteta blagovne znamke Stari mostJana Murgelj, 2013, diplomsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, image, razvoj, identiteta podjetja, pozicioniranje proizvoda, osebnost, okolje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Osebnostne značilnosti in trženjske prakse slovenskih podjetnikovMiran Burger, 2016, magistrsko delo Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, zunanje izvajanje dejavnosti, osebnost, karakteristike Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|