1. Pogajanja v mednarodnem trženju - vpliv kulturoloških dejavnikovPetra Popovič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: mednarodno trženje, kultura, pogajanje, proizvodi, cena, poslovno komuniciranje, modeli, primeri, komparacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vpliv etike v mednarodnem trženjuAleš Ajlec, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, poslovno komuniciranje, etika, poslovna morala, proizvodi, produkcija, napake, prekrški, nevarne snovi, ekologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza možnosti vstopa e-študentskega servisa na hrvaški trgPrimož Juhart, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Hrvatska, mednarodno poslovanje, zunanja trgovina, izvoz, izobraževanje, informacijska družba, trg delovne sile, posredovanje dela, študenti, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Euroshell kartica na slovenskem trguSaša Šušteršič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: energetika, mednarodno podjetje, Shell, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, blagovne znamke, denarne kartice, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Ovire pri internacionalizaciji malih pojetji [!] pri vstopanju na tuje trgeDarko Ličen, 2006, specialistično delo Ključne besede: majhno podjetje, poslovanje podjetja, internacionalizacija, poslovno okolje, mednarodno poslovanje, poslovno komuniciranje, mednarodno trženje, case study, Slovenija, Italija Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vpliv kulturne različnosti na mednarodno poslovanjeUršula Košmerl, 2006, diplomsko delo Ključne besede: medkulturno delovanje, mednacionalni odnosi, mednarodno poslovanje, kultura, okolje, ekonomske teorije, komuniciranje, religija, vrednote, normativi, neverbalno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Strategija tržnega komuniciranja Integre BM na medorganizacijskem trgu Evropske unijeElena Kaligarič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: EU, medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, mednarodno trženje, poslovno komuniciranje, oglas, direktno trženje, pospeševanje prodaje, kontrola, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|