1. Literarno delo in njegov (implicitni) avtorIvana Zajc, 2016, magistrsko delo Ključne besede: literarna teorija, implicitni avtor, nakazani avtor, empirični avtor, didaktika književnosti, knjižna vzgoja, kognitivno branje, problemski pouk, magistrsko delo, bolonjski magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 1,64 MB) |
2. Razvijanje ključnih zmožnosti pri pouku slovenščine v osnovni šoliOlga Koplan, 2014, magistrsko delo Ključne besede: sporazumevalna zmožnost, bralna zmožnost, literarna zmožnost, kulturna zmožnost, učenj učenja, digitalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, komunikacijski pouk, problemsko-ustvarjalni pouk, bralne strategije, didaktika književnost, književnost, bolonjski magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 5,34 MB) |
3. El desarrollo del componente cultural en español como lengua extranjera a través de la poesía / Poezija kot kulturna vsebina pri pouku španščine kot tujega jezikaKlara Poličnik, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: español como lengua extranjera, didáctica, poesía, textos literarios, cultura / španščina tuji jezik, didaktika španščine, poezija, literarna besedila, kultura Celotno besedilo (datoteka, 1,98 MB) |
4. Slovenska književnost in slovenščina v šolskem izobraževanju in življenju mladih na avstrijskem KoroškemZala Furlan, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: empirična literarna veda, sistemska teorija, literarno proizvajanje, slovenska književnost, Koroška, zamejska literatura, pouk književnosti, književna didaktika Celotno besedilo (datoteka, 2,07 MB) |
5. Književnost pri esejskem delu mature iz materinščine v Sloveniji, Italiji, Avstriji, na Hrvaškem in MadžarskemIvana Zajc, 2018, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: književnost, matura, esej, literarna zmožnost, didaktika književnosti, sistemska didaktika Celotno besedilo (datoteka, 623,30 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Sedmero tujosti literature - ali: O nelagodju v/ob literaturiNeva Šlibar, 2008, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: literarna didaktika, motivacija za branje, vzgoja, strpnost, tujost, drugačnost, književnost, literarne kompetence, tujost literature Celotno besedilo (datoteka, 118,21 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
7. Branje klasične slovenske poezije v gimnazijiJožica Jožef-Beg, 2014, članek v reviji Ključne besede: slovenska književnost, slovenska poezija, literarna klasika, literarna zmožnost, ključne zmožnosti, bralne navade, književna didaktika, didaktika književnosti, srednja šola Celotno besedilo (datoteka, 71,71 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Recepcija mladostnika po prvem branju Lainščkovega romana Skarabej in vestalkaSanja Kostanjšek, 2014, članek v reviji Ključne besede: slovenska književnost, sodobni slovenski roman, literarna recepcija, bralne sposobnosti, branje, srednješolci, književna didaktika, didaktika književnosti, identiteta, Feri Lainšček Celotno besedilo (datoteka, 87,09 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
9. Sodobna slovenska književnost v gimnazijskem učbeniku Branja 1 kot spodbuda za branje literarne klasikeBoža Krakar-Vogel, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: književna didaktika, sodobna slovenska književnost, literarna klasika, branje, gimnazije, Branja 1, sodobne literarne vzporednice, medbesedilno branje, didaktizacija Celotno besedilo (datoteka, 83,53 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
10. Ali je književni pouk lahko prepričljiv za učence?Meta Grosman, 2008 Ključne besede: didaktika književnosti, književna didaktika, književni pouk, branje, literarno branje, bralna zmožnost, književna bralna zmožnost, koncepti besedila, besedilni svet, sistemska teorija književnosti, literarna teorija, literarne študije Celotno besedilo (datoteka, 80,76 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |