1. Organizacijska struktura - primer podjetja Porsche Slovenija d.o.o.Simona Mavsar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Porsche Slovenija, organizacija, organizacijske strukture, tehnika, motiviranje, komuniciranje, management, kultura podjetja Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Združitveni proces podjetij Hewlett - Packard in CompaqMatiček Gorogranc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, združitve podjetij, prevzemi podjetij, kultura podjetja, interesne skupine, poslovno okolje, nova ekonomija, trg, razkritje, problematika, kadri, delničarji, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Podjetništvo in dejavniki lokalnega razvoja v Sloveniji v 1990-ih letihZoran Dolar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, regionalni razvoj, podjetnistvo, okolje, trg, finance, kultura podjetja, raziskave, metodologija, modeli, analiza, obdobje 1990-2000 Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Korporativno komuniciranje na internetuŽiga Čebulj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, gospodarske družbe, korporacije, image, kultura podjetja, Internet, elektronska pošta, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Organizacijsko učenjeMiha Selan, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, učeča se organizacija, znanje, obvladovanje znanja, kultura podjetja, management, kadri, trendi, modeli, strateške povezave, informacijska tehnologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
10. Organizacijska klima v podjetju Valkarton d.d., LogatecBojana Jerina, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, papirna industrija, industrijsko podjetje, Valkarton, kultura podjetja, kvaliteta, inovativnost, motoviranje, management, nagrade, medosebni odnosi, kariera Celotno besedilo (povezava drugam) |