|
2. Trženje v neprofitnih organizacijahVesna Šiftar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, kultura, znanost, podjetje, Dr. Šiftarjeva fundacija, poslovanje podjetja, trženje, strategija trženja, planiranje, poslovno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Analiza poslovanja Cankarjevega domaJana Kramberger, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, negospodarske dejavnosti, neprofitne organizacije, kultura, podjetje, Cankarjev dom, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, razvoj, okolje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Primerjalna analiza krščanskega in islamskega ekonomskega sistemaJernej Filipič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: ekonomski sistemi, institucije, organizacije, trg, kultura, morala, religija, islam, krščanstvo, komparacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Analiza možnosti izdajanja publikacij Narodne galerije v elektronski oblikiLuka Hribar, 2013, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, kultura, Narodna galerija, založništvo, e-knjige, informacijska tehnologija, stroški, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Sistem uravnoteženih kazalnikov v neprofitnih organizacijahNevenka Pašek, 2010, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, kultura, SNG Maribor, poslovanje podjetja, management, poslovno okolje, uravnotežen seznam ciljev, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |