1. Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankamiLea Japelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, razvoj, informacijske poizvedbe, podatki, skladiščenje podatkov, raziskave, izvajanje, tveganje, koristnost, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Ekonomska upravičenost uvedbe evra na Danskem, Švedskem in v Veliki BritanijiMatjaž Dlesk, 2003, diplomsko delo Ključne besede: EU, Danska, Švedska, Velika Britanija, ekonomska politika, monetarna politika, evro, stroški, koristnost, tečajne razlike, tveganje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Vpliv turizma in igralništva na civilno družbo v Mestni občini Nova GoricaMilan Fabjan, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, igralništvo, civilna družba, stroški, koristnost, razvoj, strategija, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Zaznana koristnost in namera za uporabo potovalnih e-storitev na primeru storitve TripAdvisorJon Vnuk, 2020, diplomsko delo Ključne besede: zaznana koristnost, subjektivne norme, nazornost rezultatov, zaznana enostavnost uporabe, namera za uporabo, potovalne e-storitve, TripAdvisor Celotno besedilo (datoteka, 1001,03 KB) |
7. Samoocene znanja in percepcije koristnosti tujih jezikov pri študentih in diplomantih na področju poslovnih in ekonomskih vedIgor Ivašković, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: tuji jeziki, poslovni jezik, poučevanje, znanje, koristnost, poslovne vede, trg dela Celotno besedilo (datoteka, 162,36 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |