1 - 4 / 4 1 |
1. Korporativno komuniciranje na internetu Žiga Čebulj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, gospodarske družbe, korporacije, image, kultura podjetja, Internet, elektronska pošta, raziskave, analiza |
2. Teoretski okvir korporativnega komuniciranja Klement Podnar, Miro Kline, 2003, izvirni znanstveni članek Ključne besede: tržno komuniciranje, korporacije |
3. Družbena odgovornost slovenskega podjetja v finski lasti Žan Majcenovič, 2017, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, Družbena odgovornost podjetij, Tuje korporacije, Poslovno komuniciranje, Diplomska dela |
4. Vpliv všečnosti korporacijskega oglaševanja na korporacijski imidž blagovne znamke Sara Grmek, 2022, diplomsko delo Ključne besede: korporacijski imidž, všečnost korporacijskega oglasa, komuniciranje korporacije. |