|
|
|
4. Pomen poslovnih daril z zornega kota trženjaMateja Trtnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Pospeševanje prodaje v podjetju Petrol, d.d.Mateja Verbič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Petrol, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, ekonomska propaganda, oglas, planiranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikovMarko Senegačnik, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, prodaja na drobno, prodajalna, pospeševanje prodaje, potrošnik, kultura, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trgNika Bregar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kozmetika, blagovne znamke, trženje, proizvodi, embalaža, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Oblikovanje tržno-komunikacijskega programa za blagovno znamko Mister NutKatja Bonač, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živila, prodaja na debelo, trgovinsko podjetje, Orbico, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, analiza, okolje, oglas, pospeševanje prodaje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|