1 - 5 / 5 1 |
1. Vzpostavljanje tržne znamke države Eva Bandelj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: tržna znamka države |
2. Tržna znamka države in njeno spreminjanje Jasna Belšak, 2012, diplomsko delo Ključne besede: tržna znamka države |
3. Javna diplomacija kot dimenzija strategije upravljanja tržne znamke države Andreja Kokalj, 2013, magistrsko delo Ključne besede: tržna znamka države, javna diplomacija |
4. Vzajemen odnos med znamko države in korporativno znamko: primer slovenskega Gorenja Ana Petkovšek, 2021, magistrsko delo Ključne besede: Znamka države, korporativna znamka, vzajemnost, Slovenija, Gorenje. |
5. Enotna podoba slovenskih športnikov Maja Jesenko, 2016, diplomsko delo Ključne besede: tržna znamka države, vizualna identiteta, Blagovne znamke, Šport, Narodna identiteta, Diplomska dela |