1. Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje JugoslavijeBarbara Čater, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, mednarodno poslovanje, trženje, medorganizacijsko trženje, mednarodno trženje, Jugoslavija, Hrvatska, Srbija, Črna gora, BIH, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamkSimon Pukl, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, oglas, strategija trženja, blagovne znamke, raziskave, 2001 Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletuAljoša Jenko, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, tipi, ekonomska rast, sredstva javnega obveščanja, inovativnost, cena, efektivnost, direktno trženje Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetijMarina Bučar, 2002, diplomsko delo Ključne besede: nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, podjetje, promocija, strategija trženja, efektivnost, oglas, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Pospeševanje prodaje v podjetju Petrol, d.d.Mateja Verbič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Petrol, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, ekonomska propaganda, oglas, planiranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Analiza zadovoljstva porabnic s podjetjem Lisca, d.d. - modna oblačilaNina Žičkar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, prodaja, trženje, tržni delež, odnosi s strankami, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Testiranje trga pred uvajanjem novega izdelka na trg (Droga d.d.)Štefan Urh, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga, novi proizvodi, trženje, tržne raziskave, tržna analiza, blagovne znamke Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Ugotavljanje zadovoljstva porabnikov družbe SanolaborPetra Zdešar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Sanolabor, prodaja, potrošnik, lojalnost, kvaliteta, ankete, anliza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Tržnokomunikacijska strategija turizma v zasavski regijiMelita Popotnik, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, regije, Zasavje, turizem, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Odnos oglaševalcev do oglaševanja v toaletnih prostorihBarbara Hrovatin, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, ekonomska propaganda, sredstva javnega obveščanja, oglas, cilj, odločanje, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |