1. Tržno vrednotenje tradicionalnih sirov v SlovenijiKristina Ogorevc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: mlečni izdelki, tradicionalna živila, posebna zaščitena živila, označba porekla, geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščiteni slovenski siri, bovški sir, mohant, nanoški sir, tolminc, proizvajalci zaščitenih sirov, potrošniki, tržna analiza, trgovske ustanove, poglobljeni intervjuji, fokusne skupine, ankete Celotno besedilo (datoteka, 720,16 KB) |
2. Trženjski načrt malega podjetja - GIT COMMERCE, d.o.o.Nataša Trivanović, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, tržno planiranje, tržna analiza, proizvodi, konkurenca, distribucija, problematika, cilj, finančno planiranje, organizacija, kontrola, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Slovensko pivovarstvoLidija Mihelčič Jarc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, pivovarstvo, Pivovarna Union, prevzemi podjetij, predpisi, tržna analiza, trg, konkurenca, primeri, problematika, razvoj, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Medtržna tehnična analizaSebastjan Gergeta, 2002, diplomsko delo Ključne besede: tržna analiza, tehnična analiza, trg, metode, dejavnost, primerjave, blagovna borza, vrednostni papirji, delnice, obveznice, valuta, svetovni trg, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Razvoj zavarovalništva v SlovenijiAnja Tomažič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zavarovanje, dejavnost, storitve, naloga, razvoj, tržna analiza, zavarovalni zavodi, predpisi, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Skupna vlaganja kot oblika vstopa na indijski trg - primer IskraemecoMitja Stanjko, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Indija, mednarodni ekonomski odnosi, spremembe, skupne naložbe, podjetje, tržna analiza, razvojna strategija, predpisi, kadri, finance, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Poslovni načrt regionalnega časopisa NovičkarRenata Ucman, 2002, diplomsko delo Ključne besede: podjetištvo, podjetje, planiranje, poslovni plani, tržna analiza, trženje, produkcija, management, kadri, finančni plan, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Razvoj tržne strukture telekomunikacijske panogeTomaž Tomšič, 2002, magistrsko delo Ključne besede: panoge dejavnosti, telekomunikacije, analiza, tržna struktura, strateški management, poslovno okolje, konkurenca, mednarodne primerjave, razvite dežele Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Panožna analiza - trgovine na drobno s športno opremoKlemen Zevnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trgovina, šport, podjetje, prodaja na drobno, tržna struktura, trženje, poslovno komuniciranje, cena, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Tržno komuniciranje v malih podjetjih gorenjske regijeKatjuša Dolinar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: podjetništvo, majhna podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, planiranje, strategija trženja, tržna analiza, cilj, metode, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |