1. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, undergraduate thesis Keywords: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Full text (file, 553,86 KB) |
2. Koncepti ohranjanja konkurenčnosti za izdelke iz perutninskega mesaGregor Tkalec, 2007, undergraduate thesis Keywords: marketing, razvoj novih konceptov, izdelki iz perutninskega mesa, iskanje idej, tehnološko izvedljivi izdelki, testiranje konceptov, energijske piščančje klobase, piščančji prigrizki, sprejemljivost pri potrošnikih, športna hrana, prigrizki Full text (file, 637,71 KB) |
3. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, undergraduate thesis Keywords: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Full text (file, 674,27 KB) |
4. Odnos Slovencev do pripravljene hraneTomaž Sotošek, 2009, undergraduate thesis Keywords: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hrane Full text (file, 613,50 KB) |
5. Tehnologija in kakovost suhih domačih klobas na SlovenskemDavid Lesar, 2011, undergraduate thesis Keywords: mesni izdelki, suhe klobase, Slovenija, slovenske pokrajine, senzorične lastnosti, kemijska sestava, sprejemljivost živil Full text (file, 924,66 KB) |
6. Optimizacija prototipa novega živilskega izdelka s senzoričnim testiranjemKatarina Borovšak, 2011, undergraduate thesis Keywords: živilska industrija, razvoj novih izdelkov, sladice, desertni prelivi, teranov preliv, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, testi preferenc, hedonski test, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih, optimizacija prototipa Full text (file, 1,19 MB) |
7. Senzorična sprejemljivost sadnih sokov z različno vsebnostjo sladkorja in kisline pri potrošnikihSuzana Povše, 2011, undergraduate thesis Keywords: sadni sokovi, sadni nektarji, mango nektar, vsebnost sladkorja, vsebnost kisline, razvoj novih izdelkov, raziskave tržišča, fokusne skupine, senzorično testiranje, test preferenc, potrošniki, sprejemljivost pri potrošnikih Full text (file, 1,84 MB) |
8. Upravljanje individualnih investitorskih pobud pri načrtovanju poselitev v razpršenem mestuJure Zavrtanik, 2013, doctoral dissertation Keywords: IPŠPUP, disertacije, individualna pobuda, okoljska sprejemljivost, ekonomska sprejemljivost, družbena sprejemljivost, mestni rob, razpršeno mesto, rast mest, urbanizem Full text (file, 32,29 MB) |
|
10. Assessment of Slovene secondary school students' attitudes to biotechnology interms of usefulness, moral acceptability and risk perceptionHelena Črne-Hladnik, Cirila Peklaj, Katarina Košmelj, Aleš Hladnik, Branka Javornik, 2009, original scientific article Keywords: odnos mladostnikov, biotehnologija, uporabnost, srednješolci, moralna sprejemljivost Full text (outside link) |