|
|
3. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, original scientific article Keywords: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Full text (file, 661,26 KB) This document has more files! More... |
4. Izstopajoče vedenje in pedagoški odziviAlenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič, 2013, proceedings Keywords: vedenjske motnje, čustvene motnje, odklonsko vedenje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, pedagoška psihologija, elektronske knjige Full text (outside link) |
|
6. Samopodoba osnovnošolskih otrokIrena Adlešič, 1999, professional article Keywords: pedagoška psihologija, učenci, samopodoba, osnovne šole, družina, osnovna šola, starostne razlike, razlike med spoloma, Slovenija Full text (outside link) |
7. Vzroki učnih neuspehov kulturno prikrajšanih nadarjenih otrokIvan Ferbežer, 1998, review article Keywords: nadarjeni učenci, nadarjenost, otroci, kulturna prikrajšanost, starši, šola, učni uspeh, izobraževalni sistem, pedagoška psihologija Full text (outside link) |
|
|
|