1. Potrošnja sadja na območju DolenjskeTanja Gorenčič, 2009, undergraduate thesis Keywords: sadjarstvo, sadje, poraba, vedenje potrošnikov, Dolenjska, prehrambene navade, anketa, kupci Full text (file, 490,96 KB) |
2. Odnos Slovencev do pripravljene hraneTomaž Sotošek, 2009, undergraduate thesis Keywords: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hrane Full text (file, 613,50 KB) |
3. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, undergraduate thesis Keywords: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Full text (file, 943,29 KB) |
|
5. Food marketing to children and youth2006 Keywords: prehrana otrok, prehrana mladostnikov, prehranjevalne navade, zdravje, debelost, bolezni, prehranska priporočila, prehranska politika, prehranska vrednost živil, potrošnja živil, biološki faktorji, genetski faktorji, sociološki faktorji, proizvajalci živil, marketing, oglaševanje živil, izobraževanje potrošnikov Full text (outside link) |
|
|
8. Vpliv sistema reje na percipirano kakovost in senzorično oceno piščančjega mesa pri slovenskih potrošnikihSabina Vrecl, 2019, master's thesis Keywords: perutnina, piščančje meso, sistem reje, senzorična ocena, percipirana kakovost, potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Full text (file, 3,57 MB) |
9. Temperatura in higiensko-tehnično stanje potrošnikovega hladilnikaTina Škufca, 2020, master's thesis Keywords: magistrska dela, sanitarno inženirstvo, gospodinjski hladilniki, temperatura, higiensko-tehnično stanje, roki uporabnosti živil, navade potrošnikov Full text (file, 2,49 MB) |
10. Analiza sprejemljivosti koncepta pijače smoothie s funkcionalnimi lastnostmi pri slovenskih potrošnikihNina Česen, 2012, undergraduate thesis Keywords: pijače, brezalkoholne pijače, funkcionalna živila, smoothie, funkcionalne pijače, aditivi, potrošniki, vedenje potrošnikov, nakupovalne navade Full text (file, 785,51 KB) |