1. Prenova aplikacije za vodenje radijskih igerPeter Djukić, 2009, diplomsko delo Ključne besede: razvoj aplikacije, prenova, podatkovna baza, MS Access, Oracle, arhiv radijskih iger, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Obvladovanje tveganja na projektih s pomočjo programa MS AccessZoran Kuhar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, diplomska dela, UNI, prometna smer, obvladovanje tveganja, vodenje projektov, baze podatkov, MS Access, MS Project Celotno besedilo (datoteka, 2,20 MB) |
3. Informacijski sistem za projektni management v geodezijiSimon Sevnšek, 2007, diplomsko delo Ključne besede: geodezija, diplomska dela, UNI, projektni management, informacijski sistem, DBMS, ERP, Microsoft Access, Oracle Celotno besedilo (datoteka, 1,79 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Izdelava internih nepremičninskih evidenc za večje lastnikeMaja Peklaj, 2012, diplomsko delo Ključne besede: geodezija, diplomska dela, VSŠ, nepremičninske evidence, REN, množično vrednotenje nepremičnin, SUPB, relacijske podatkovne baze, MS Access Celotno besedilo (datoteka, 2,21 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
6. The world OA iniciative for scientific communication in civil engineering and institutional repository as its answer - the case study of SloveniaTeja Koler-Povh, Goran Turk, Matjaž Mikoš, 2014, druge monografije in druga zaključena dela Ključne besede: open access, scientific communication, citation, Slovenia, poster, transparence Celotno besedilo (datoteka, 1,21 MB) |
|
8. Are Internet users in Slovenia willing to pay for fast broadband and what drives them to migrate?Matej Švigelj, Nevenka Hrovatin, Jelena Zorić, 2019, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Slovenia, internet, price, consumer behaviour, willingness to pay, next-generation access, demandgap, migration to fastbroadband, EUDigital Agenda Celotno besedilo (datoteka, 1,22 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
10. Aqu@teach—the first aquaponics curriculum to be developed specifically for university studentsSarah Milliken, Andrej Ovca, Nadine Antenen, Morris Villarroel, Tjaša Griessler Bulc, Benz Kotzen, Ranka Junge-Berberovic, 2021, pregledni znanstveni članek Ključne besede: open access curriculum, aquaponics, higher education, e-learning, transferable skills, entrepreneurial skills Celotno besedilo (datoteka, 702,17 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |