|
2. Analiza zadovoljstva porabnic s podjetjem Lisca, d.d. - modna oblačilaNina Žičkar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, prodaja, trženje, tržni delež, odnosi s strankami, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Prihodnost tekstilne industrije v SlovenijiMaja Ceglar Ključevšek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, panoge dejavnosti, tekstilna industrija, stroški, cena, uvoz, produkcija, trendi, podjetje, case study, Lisca, Mura, Prebold, Predilnica Litija Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Strategija trženja blagovne znamke damskega perila na mednarodnih trgihMojca Kuzmički, 2008, specialistično delo Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, strategija trženja, blagovne znamke, image, konkurenca, potrošnik, case study, Lisca Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Trženje v modni industriji in strategija vstopa podjetja Lisca d.d. na ruski trgPetra Volk, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Rusija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, globalizacija, internacionalizacija Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza nakupnega procesa in izdelava strategije pozicioniranja izbrane blagovne znamke spodnjega perila na češkem trguAndraž Brilli, Tina Grubelnik, Ajda Lah, 2012, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, zunanja trgovina Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trguBogdan Dular, 2015, magistrsko delo Ključne besede: Nemčija, Slovenija, tekstilno podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, blagovne znamke, trg, strategija trženja, poslovno komuniciranje, konkurenčne prednosti, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Vpliv krovne blagovne znamke Lisca na podznamko Lisca MenBernarda Predalič Hočevar, 2016, magistrsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, vrednotenje, identiteta podjetja, image, lojalnost, management, vedenje potrošnikov, case study, Lisca Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Preoblikovanje oddelka Priprava in oskrba proizvodnje v družbi Lisca d.d.Mateja Flajs, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Lisca, poslovne enote, prestrukturiranje, spremembe, organizacija, poslovni proces, delovno mesto, efektivnost Celotno besedilo (povezava drugam) |