|
2. Razvoj zelenega programa gospodarske družbe Merkur d.d.Barbara Savić, 2007, undergraduate thesis Keywords: trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, analize kupcev, okrasne rastline, vrtni center Merkur, anketa, Kranj Full text (file, 1,72 MB) |
3. Analiza nakupnega odločanja kupcev v cvetličarniPolona Roglič, 2007, undergraduate thesis Keywords: okrasne rastline, cvetličarne, kupci, trženje, tržne raziskave, odločanje, odločanje kupcev, Kranj Full text (file, 473,73 KB) |
4. Razvoj izdelka s pomočjo metode razvoja funkcij kakovostiTomaž Vilar, 2009, undergraduate thesis Keywords: QFD metoda, kakovost, hiša kakovosti, Kanov model, zahteve kupcev, tehnične značilnosti, razvoj izdelka Full text (file, 985,27 KB) |
|
6. Analiza prodaje traktorjev v Sloveniji za leti 2008 in 2009Tadeja Pečovnik, 2011, undergraduate thesis Keywords: kmetijski stroji, traktorji, prodaja, trženje, lastnosti kupcev, Program razvoja podeželja 2007-2013, Slovenija Full text (file, 1020,89 KB) |
|
|
|
|