|
2. Pomen poslovnih grozdov za pridobivanje konkurenčnih prednosti regije oziroma nacionalnih gospodarstevTatjana Zabasu, 2003, magistrsko delo Ključne besede: industrijska organizacija, industrijska politika, podjetje, uspešnost poslovanja, konkurenca, spremembe, konkurenčne prednosti, regije, ekonomski razvoj, mreže, poslovni grozdi, mednarodne primerjave, EU, Švedska, Nizozemska, Španija, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Tehnološke sposobnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetijČrtomir Prašnikar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektroindustrija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, tehnologija, inovacije, tehnološki razvoj, konkurenčne prednosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Vstop podjetja Era d.d. na hrvaški trg ter predlog dopolnitve maloprodajne strategije na osnovi spoznanj trženjske analizeValentina Božič, 2006, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, Era, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, okolje, zunanja trgovina, poslovne enote, konkurenčne prednosti, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Vzdržljive konkurenčne prednosti v storitveni dejavnostiBoris Kozlevčar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: storitve, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenčne prednosti, prihranki obsega, inovacije, znanje, kultura podjetja, informacijska tehnologija, lokacija Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Primerjalna presoja poslovanja družb Terme Čatež in Terme 3000Vladka Drgestin, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, zdravilišča, podjetje, Terme 3000, Terme Čatež, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, računovodstvo, konkurenčne prednosti, strategija, benchmarking, komparacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Franšiza kot element konkurenčne prednosti pri oblikovanju strategije podjetjaRok Gajšek, 2007, diplomsko delo Ključne besede: avtomobili, najem, franchising, podjetje, Avis Rent a car, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, strategija, strateški management, konkurenčne prednosti, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Celovite rešitve kot konkurenčna prednost podjetja, primer Trimo d.d.Damir Benedičič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, podjetje, Trimo, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenčne prednosti, trženje, poslovno komuniciranje, projekti, vodenje projektov Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Oblikovanje strategije nabave v trgovskem podjetju TopdomPolonca Črnigoj, 2007, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Topdom, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, nabava, strategija, preskrbovalne verige, konkurenca, konkurenčne prednosti Celotno besedilo (povezava drugam) |