1. Plakat kot medij političnega oglaševanjaLeon Mihalič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: volitve, politični sistemi, politična psihologija, oglas, propaganda, trženje, odnosi z javnostjo, medosebni odnosi, komuniciranje, komunikacije, sredstva javnega obveščanja, analiza, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Druga najboljša možnost - second bestManica Veršnik, 2003, diplomsko delo Ključne besede: politična ekonomija, ekonomske teorije, ekonomija blaginje, ekonomisti, produkcija, potrošnja, efektivnost, analiza, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Okunov zakon in nezaposlenostUrška Pajk, 2003, diplomsko delo Ključne besede: politična ekonomija, ekonomske teorije, ekonomisti, ekonomski razvoj, ekonomska rast, trg dela, brezposelnost, inflacija, raziskave, analiza, metode Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Dinamika tranzicijskih reform in vpliv na gospodarsko uspešnostŠpela Lesar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: politična ekonomija, ekonomske teorije, ekonomika prehoda, ekonomski razvoj, ekonomska rast, strategija, reforme, raziskave, uspeh, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Neposredne tuje investicije kot način preživetja kubanskega socialističnega gospodarstvaNika Krečič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Kuba, politična ekonomija, ekonomska politika, ekonomski razvoj, ekonomska rast, neposredne tuje investicije, struktura, turizem, nafta, rudarstvo, telekomunikacije, kmetijstvo, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Vpliv izobrazbe na višino plačeMilka Kregelj Vaupotič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: politična ekonomija, ekonomske teorije, trg delovne sile, zaposlovanje, izobrazba, plače, ankete, statistika, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|