Ključne besede: geodezija, TUN, diplomska dela, VSŠ, nepremičnina, trg nepremičnin, trenje, analiza trga, trženjski splet, tržne poti, graduation thesis, geodesy, TUN, real estate, real estate market, marketing, market analysis, marketing mix, marketing channelsCelotno besedilo (datoteka, 1,60 MB)
Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective worksCelotno besedilo (povezava drugam)