1. Aplikacija poslovnega modela canvas na primeru AliveJure Černec, 2015, diplomsko delo Ključne besede: prosti čas, telesna dejavnost, športna rekreacija, funkcionalna vadba, organiziranost, poslovna ideja, poslovni model, podjetništvo, "startup" podjetje, športna društva, trženje, financiranje, analiza trga, ponudba Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. SPODBUJANJE KULTURE INOVIRANJA V OBRAVNAVANI ORGANIZACIJIROMANA VIZJAK, 2018, diplomsko delo/naloga Ključne besede: inovacija, inoviranje, inovativnost, ideja, ustvarjalnost, razmišljanje, podjetje Celotno besedilo (datoteka, 2,68 MB) |
|
|
|
7. Videoigre od ideje do konceptaJAN BOŠTJANČIČ, 2020, diplomsko delo Ključne besede: snovanje videoiger, orodja za analiziranje iger, dizajn koncepta, formalizacija, koncept, videoigre, ideja, žanr, karte, prototipi Celotno besedilo (datoteka, 1,55 MB) |
|
|
10. Razmerje med Bartolovo kratko in dolgo prozo (Al Araf in Alamut)Miran Hladnik, 2006, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: slovenska književnost, kratka proza, zgodovinski roman, makiavelizem, nacionalna ideja, simbolika imen, Vladimir Bartol, Alamut, Al Araf, Klement Jug Celotno besedilo (datoteka, 51,81 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |