1. Vpliv vizualnih komunikacij pri izbiri živilKatja Vučko, 2010, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, študenti kot potrošniki, nakupno vedenje, nakupovanje živil, embalaža, pakiranje živil, vizualne komunikacije, izbira živil Celotno besedilo (datoteka, 1,42 MB) |
2. Sistemi ravnanja z odpadno embalažo v državah EUJurij Premrl, 2004, magistrsko delo Ključne besede: ekonomske teorije, odpadni material, embalaža, management, ekonomska rast, ekologija, EU, zakonodaja, sistemi, tržni delež, case study, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, Slovenija, izvajanje, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Računovodstvo ekologijeAna Frankovič, 2001, diplomsko delo Ključne besede: ekologija, varstvo okolja, recikliranje, embalaža, energija, odpadni material, podjetje, računovodstvo, bilanca stanja, bilanca uspeha Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Svetovni trg aluminija kot strateške kovine bodočnostiMateja Bratun, 2003, diplomsko delo Ključne besede: svetovni trg, aluminij, produkcija, potrošnja, industrija, gradbeništvo, embalaža, transport, borze, cena, ekologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Nabava kot vir prihrankov v proizvodnem podjetjuSnežana Šuput Gulin, 2003, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, industrijsko podjetje, Saturnus Embalaža, poslovna funkcija, nabava, strategija, nabavna politika, odločanje, optimizacija Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Obnašanje otrok in staršev pri nakupovanju prehrambenih izdelkov, s poudarkom na vplivu embalažeKatarina Petrovčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, embalaža, potrošnik, otroci, nakup, prehrana, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trgNika Bregar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kozmetika, blagovne znamke, trženje, proizvodi, embalaža, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Uvajanje blagovne znamke vitaminov na slovenski in hrvaški trgAlja Ulaga, 2004, diplomsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, image, lojalnost, kultura podjetja, embalaža, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Sistem ravnanja z odpadno embalažo v SlovenijiJasmina Jovanović, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, embalaža, podjetje, Slopack, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, odpadni material, zakonodaja, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |