1 - 3 / 3 1 |
1. Delovno srečanje socialnih pedagogov v okviru komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami Alenka Kobolt, Uroš Metljak, Jana Rapuš Pavel, Natalija Vovk Ornik, 2009, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Ustreznost ostajanja otrok s kognitivnimi primanjkljaji v večinski osnovni šoli z vidika izvajalcev dodatne strokovne pomoči Nataša Vtič, 2014, diplomsko delo Ključne besede: dodatna strokovna pomoč, težave v integracijskem procesu, položaj otroka v prezahtevnem programu |
3. Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič, 2013, zbornik Ključne besede: vedenjske motnje, čustvene motnje, odklonsko vedenje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, pedagoška psihologija, elektronske knjige |