|
|
3. Uporaba orodja FitNesse za izdelavo sprejemnih testovŽiga Elsner, 2011, diplomsko delo Ključne besede: agilne metodologije, Scrum, uporabniške zgodbe, sprejemni testi, orodje FitNesse, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Sprejemni testi v procesu agilnega razvoja programske opremeBorut Terpinc, 2011, magistrsko delo Ključne besede: agilni modeli, ekstremno programiranje, testno voden razvoj, testno okolje, testi enot, sprejemni testi, uporabniške zgodbe, Fitnesse, računalništvo, magisteriji Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Razvoj poslovnih aplikacij po metodi ScrumMatej Murn, 2015, diplomsko delo Ključne besede: scrum, planning poker, team estimation game, uporabniške zgodbe, agilne metode, razvoj programske opreme, ocenjevanje, točnost ocenjevanja, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Sistem za obveščanje raznašalcev pošte v realnem časuVOJKO ROŽIČ, 2018, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Uporabniške zgodbe, sprejemni testi, uporabniški vmesnik, spletna aplikacija, mobilna aplikacija, arhitektura sistema, zabojnik, slika Celotno besedilo (datoteka, 650,17 KB) |
|