1 - 3 / 3 1 |
1. Delovno srečanje socialnih pedagogov v okviru komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami Alenka Kobolt, Uroš Metljak, Jana Rapuš-Pavel, Natalija Vovk Ornik, 2009, objavljeni strokovni prispevek na konferenci Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Ustreznost ostajanja otrok s kognitivnimi primanjkljaji v večinski osnovni šoli z vidika izvajalcev dodatne strokovne pomoči Nataša Vtič, 2014, diplomsko delo Ključne besede: dodatna strokovna pomoč, težave v integracijskem procesu, položaj otroka v prezahtevnem programu |
3. Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič, 2013, zbornik Ključne besede: vedenjske motnje, čustvene motnje, odklonsko vedenje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, pedagoška psihologija, elektronske knjige |