|
|
|
|
|
6. Doživljanje izrednih razmer med študenti v času pandemije Covid-19Anjel Lavin, 2022, diplomsko delo Ključne besede: pandemija, covid-19, študentje, duševno zdravje, omejevalni ukrepi, stres, tesnoba, čustva, kognicija, fizično distanciranje, optimizem, motivacija, strategije spoprijemanja Celotno besedilo (datoteka, 927,86 KB) |
7. E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenjaAlenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore Celotno besedilo (datoteka, 599,49 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
10. Spoprijemanje s stiskami in potreba po podpori ob vrnitvi z Erasmus mobilnostiZala Kokot, 2021, diplomsko delo Ključne besede: mladi na prehodu v odraslost, mednarodna mobilnost študentov, program Erasmus, kulturni šok, obratni kulturni šok, ponovni vstop, podpora Celotno besedilo (datoteka, 2,27 MB) |