1. Preobrazba plačilne kartice v kartico zvestobe na primeru Petrolove MagnePolona Novljan, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, energetika, nafta, trgovinsko podjetje, Petrol, prodaja, plačilni instrumenti, denarne kartice, spremembe, lojalnost Full text (outside link) |
2. Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. LjubljanaJana Logonder, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, komunalne dejavnosti, javno podjetje, Snaga, storitve, kvaliteta, potrošnik, lojalnost, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
4. Analiza zadovoljstva obiskovalcev knjigarne KonzorcijPetra Mohorič Peternelj, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, knjigotrštvo, trgovinsko podjetje, Knjigarna Konzorcij, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, segmentacija, trg, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
6. Statistika kulture v Sloveniji in njeno prilagajanje evropskim statističnim standardomJasmina Jagodnik, 2004, undergraduate thesis Keywords: EU, Slovenija, kultura, statistika, statistične metode, statistično raziskovanje, medkulturno delovanje, metodologija, analiza Full text (outside link) |
7. Euroshell kartica na slovenskem trguSaša Šušteršič, 2004, undergraduate thesis Keywords: energetika, mednarodno podjetje, Shell, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, blagovne znamke, denarne kartice, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, analiza Full text (outside link) |
8. Napovedovanje povpraševanja v okviru upravljanja z oskrbno verigoGregor Vlahinič, 2005, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, strojna industrija, industrijsko podjetje, Danfoss District Heating, poslovanje podjetja, prodaja, produkcija, preskrbovalne verige, povpraševanje, metode, analiza Full text (outside link) |
|
10. Brezplačni e-mesečnikiNina Kolar, 2006, undergraduate thesis Keywords: informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, elektronska pošta, trženje, tisk, oglas, raziskave, analiza, trendi Full text (outside link) |