izpis_h1_title_alt

Obratovanje in vzdrževanje zadrževalnikov padavinske odpadne vode na območju avtocestne baze Hrušica : diplomska naloga
Lunar, Polona (Avtor), Panjan, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Krzyk, Mario (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5821/ Novo okno
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (40,98 MB)
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5821/ Novo okno

Izvleček
Človek s svojo navzočnostjo ter uporabo prostora povzroča spremembe zemeljskega površja ter spremembe v funkcioniranju celotnega biotopa. Zaradi naraščajočega obsega urbanizacije so se povečali odtočni koeficienti ter zmanjšale možnosti zadrževanja deževnih vod na površini. Med drugim velike posege v naravo povzročamo tudi z gradnjo avtocest. Z utrjenih prometnih površin v času nalivov lahko v zelo kratkem času odteče zelo velika količina padavinske vode, ki je pogosto precej onesnažena in kot taka neprimerna za izpust v naravno okolje. Zato jo je pred izpustom treba primerno očistiti, kar določa tudi veljavna zakonodaja. Tip in stopnja očiščevanja se določita glede na ranljivost območja, po katerem prometnica poteka. Pogosto je že zaradi slabše ponikalne spodobnosti potrebno zadrževanje padavinske vode v zadrževalnikih, kjer se voda delno očisti in počasi spusti v okolje. Po potrebi se predvidijo še dodatni ukrepi za čiščenje meteorne vode. V zadnjem času raziskave kažejo na dobro učinkovitost čiščenja z zadrževalniki s funkcijo lovilca olj in usedalnika ter z zadrževalniki s ponikovalnikom. Za učinkovito delovanje čistilnih objektov je, tako kot pri vseh ostalih odvodnjevalnih napravah, potrebno redno čiščenje in vzdrževanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska dela, vodarstvo, okoljsko inženirstvo, zadrževanje, padavinska voda
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2016
Založnik:[P. Lunar]
Št. strani:XII, 82 str., 11 pril.
UDK:628.3:625.711.3(043.2)
COBISS.SI-ID:7748449 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:298
Število prenosov:119
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Operation and maintenance of retention basins in the area of the motorway base Hrušica
Izvleček:
Man, with his presence and the use of space, has been changing the Earth's surface and the functioning of the entire biotope. Due to the growing urbanization, drainage coefficients have increased and the possibility of rain water retention on the surface has decreased. Among other things, large interventions in nature are also caused by the construction of motorways. We often deal with a great amount of rainwater coming very quickly from the road surface during heavy rain, which is often quite contaminated and as such unsuitable for release into the natural environment. Therefore, the rainwater from the road surface must first be properly cleaned before discharge, as determined by the applicable law. The type and degree of purification are determined according to the vulnerability of the area where the traffic route runs. Due to the lack of sufficient drainage, it is often necessary to hold rainwater in reservoirs, where water is partially cleaned and slowly released into the environment. If necessary, additional cleaning of storm water is provided. Recent studies demonstrate the effectiveness of cleaning, represented by the reservoir with additional functions of an oil separator, settlement tank, and a reservoir with ground infiltration. As with all other drainage systems, for efficient operation of these cleaning appliances regular cleaning and maintenance is required.

Ključne besede:civil engineering, graduation thesis, containment, storm water, drainage motorways

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj