izpis_h1_title_alt

Primerjava različnih metod za izračun kapacitete železniških prog : diplomska naloga
Brenko, Aleksander (Avtor), Zgonc, Bogdan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Šemrov, Darja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5951/ Novo okno
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,92 MB)
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5951/ Novo okno

Izvleček
V diplomskem delu sem primerjal tri različne metode za izračun kapacitete železniške proge. To so metoda UIC 406, metoda po Kovaćeviću in metoda UIC 405. Najprej sem vsako metodo opisal, za tem pa po njej izračunal zmogljivost proge za odsek Dobova–Zidani Most. Na koncu sem med seboj primerjal opisane metode in utemeljil, zakaj je prišlo med njimi do morebitnih odstopanj rezultatov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, železniške proge, kapaciteta, promet, grafikon
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2016
Založnik:[A. Brenko]
Št. strani:X, 37 str., 1 pril.
UDK:656.2(043.2)
COBISS.SI-ID:7768673 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:239
Število prenosov:67
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of different railway line capacity calculation methods
Izvleček:
In this graduation thesis I showed the differences between three methods for calculating the capacity of a railway. I used the following three methods: method UIC 406, method named after Kovaćević and method UIC 405. At first I described every method. After that I calculated the capacity of a railway for each method for the track Dobova –Zidani Most. In the end I compared the three methods and I justified why it came to differences in capacity.

Ključne besede:civil engineering, railway, capacity, timetable

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj