izpis_h1_title_alt

Koraki do izdelave načrta šolskih poti z uporabo kontrolnih seznamov : diplomska naloga
Furlan, Tomaž (Avtor), Lipar, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Logar, Janko (Član komisije za zagovor), Maher, Tomaž (Član komisije za zagovor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5757/ Novo okno
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,32 MB)
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5757/ Novo okno

Izvleček
V diplomski nalogi je predstavljen proces izdelave načrtov šolskih poti. Obravnavano področje je v Sloveniji še v razvojni fazi in potrebuje bolj jasne zakonodajne in vsebinsko dorečene okvire. Najbolj pomemben del te vsebine so jasna in uporabna navodila, ki bi šole usmerjala od začetka do konca procesa izdelave načrtov šolskih poti. Eden izmed teh dokumentov je posebej za šole prilagojen kontrolni seznam, kot pripomoček za presojo varnosti šolskih poti in orodje za odkrivanje problematičnih mest ter situacij, s katerimi se lahko srečajo otroci. V nalogi je predstavljen vpliv razvojnih značilnosti in mobilnosti otrok ter pogoji in vzroki za nastanek prometnih nesreč, v katerih so udeleženi. Obravnavana je obstoječa zakonodajna podlaga in vsi potrebni koraki ter vloge sodelujočih pri pripravi načrtov šolskih poti. Vzporedno je narejena primerjava celotnega procesa s primeri dobrih praks v tujini in pri nas. Na osnovi splošnega pristopa presoje varnosti cest in virov, ki obravnavajo varnost otrok na poti v šolo, so bili zasnovani kontrolni seznami po posameznih področjih. Pri tem so bile uporabljene obstoječe slovenske tehnične specifikacije, pravilniki in zakoni s področja prometne varnosti. V kontrolnih točkah so tako podani jasni kriteriji za identifikacijo problematičnih mest in situacij na šolskih poteh. Kontrolni seznami so bili praktično preizkušeni na šolskih poteh Osnovne šole F. S. Finžgarja Lesce. Na koncu so prikazani rezultati in ugotovitve terenskega ogleda z vsemi zaznanimi pomanjkljivostmi pri presoji varnosti šolskih poti izbrane šole.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, načrt šolskih poti, kontrolni seznam, varnost otrok, problematična mesta, kriteriji
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2016
Založnik:[T. Furlan]
Št. strani:XX, 102 str., 9 pril.
UDK:625.711.5/.6(043.2)
COBISS.SI-ID:7703393 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:312
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Steps to making of school routes plan with using of control lists
Izvleček:
The diploma thesis presents the process of making school routes plan. The researched area has still been developing in Slovenia and it needs clearer legislation and content frames. The most important part of the content are clear and useful instructions, which would direct schools from the beginning to the end of the process of making school routes plan. One of the documents is especially for schools adjusted control list as an accessory for assessment of school paths' security and a tool for discovering of problematic spots and situations that children could meet. In the thesis, the influence of the developmental features and mobility of children, conditions, and causes for traffic accidents, where children are involved, are presented. There is also current legislation presented and all the needed steps and roles of the participants who prepare school routes plan. A comparison of the whole process with examples of good practice in our country and abroad has also been done. Based on general approach of road safety inspection and sources, which researches safety of children on their way to school, control lists of certain areas have been done. Slovene technical specifications, rulebooks, and laws for the area of traffic safety have been used with that. Clear criteria for control spots have been given for identification of problematic spots and situations on school routes. Control lists have been practically tested on the school routes of the Primary school F. S. Finžgar Lesce. At the end, the results and findings of the field examination with all the perceived imperfections of the chosen school's school routes safety assessment have been presented.

Ključne besede:graduation thesis, school routes plan, control list, safety of children, problematic spots, criteria

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj