izpis_h1_title_alt

Določanje svetlega profila železniške proge in medtirne razdalje
Čebulj, Miha (Avtor), Zgonc, Bogdan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Šemrov, Darja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5647/ Novo okno
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,65 MB)

Izvleček
V diplomskem delu je obravnavan postopek za določitev svetlega profila železniške proge in medtirne razdalje. Najprej je predstavljena odnosnica, iz katere izhaja račun svetlega profila. Sledi opis vrst profilov, ki se v povezavi z železniškim transportom pojavljajo. Predstavljene so tudi delitve železniških prog glede na število tirov. V nadaljevanju je na osnovi standarda za svetle profile SIST EN 15273-3:2013 opisan postopek za določitev svetlega profila proge skupaj z vsemi razširitvami (preves v krivini, kvazistatični pomik in slučajnostni pojavi), ki pri tem nastopajo. Na osnovi istega standarda je opisan tudi postopek za določanje medtirne razdalje za večtirno progo. Opravljena je tudi primerjava izračunov, kot jih določa standard in kodeks UIC 505-4 OR. V zadnjem delu so izračunani konkretni primeri svetlih profilov železniških prog in medtirnih razdalj ob različnih vhodnih parametrih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:svetli profil proge, medtirna razdalja, odnosnica, kinematična metoda, razširitev profila
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2016
Založnik:[M. Čebulj]
UDK:625.143.1(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:7573857 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:214
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determining the structure gauge of railway line and distance between track centres
Izvleček:
The thesis provides methodologies for determining railway structure gauge and distance between track centres. The first part provides information about reference profile, which is base for determining structure gauge. This is followed by description of different types of gauges, related to railway transport. The thesis also presents separation of railways according to number of tracks. The second part is based on Slovenian standard SIST EN 15273-3:2013. It describes methods for determining structure gauge including all presented widenings (additional overthrows, quasi static effect and random transverse phenomena). In accordance with same standard there are presented methods for determining distance between track centres. The last part of the thesis discusses differences between standard and UIC code 505-4 OR. Calculation examples of different railway gauges and distances between track centres are also included.

Ključne besede:structure gauge, distance between track centres, reference profile, kinematic method, gauge widening

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj