izpis_h1_title_alt

Modeliranje podatkov terestričnega laserskega skeniranja za uporabo v navidezni resničnosti
Zelenbaba, Dinko (Avtor), Kosmatin Fras, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Grigillo, Dejan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5485/ Novo okno
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,97 MB)

Izvleček
V magistrski nalogi obravnavamo področje 3D modeliranja oblakov točk, pridobljenih s terestričnim laserskim skeniranjem, načine pridobivanja 3D modelov ter njihovo uporabo in podrobneje uporabo v navidezni resničnosti na primeru video iger. Naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so opisane vrste 3D modelov in 3D podatkov, načini njihovega pridobivanja in uporabe. Opisana je zgodovina industrije video iger, navidezna resničnost kot sestavni del te industrije, video igre in vrste video iger. Poudarek je na prvoosebnih (angl. first person) video igrah, ki se dogajajo v ustvarjenih navideznih 3D prostorih skozi katere se igralec giblje in ob tem rešuje različne naloge. Opisani so tudi elementi video iger, ki jih lahko povežemo z večpredstavnostno kartografijo oziroma splošno z geodezijo in geoinformatiko. Praktični del magistrske naloge je sestavljen iz treh delov: pridobivanje podatkov (skeniranje objekta), obdelava podatkov (registracija oblakov točk, izdelava modela) in uporaba modela (izdelava aplikacije navideznega sprehoda v igralnem pogonu). Za potrebe pridobivanja podatkov oz. skeniranja je izbran objekt, ki ima zgodovinski pomen. Pri obdelavi podatkov smo preizkusili več programov, ki omogočajo obdelavo oblaka točk in izdelavo modelov. Na koncu je razložen način, s katerim se izdela najenostavnejši nivo aplikacije sprehajanja okoli izdelanega modela objekta s pomočjo izbranega orodja (igralni pogon), v katerem so izdelane mnoge popularne video igre.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:3D modeli, modeliranje, navidezna resničnost, terestrični laserski skener, igralni pogon
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2016
COBISS.SI-ID:7471713  Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:269
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Modeling the data of a terrestrial laser scanning for use in virtual reality
Izvleček:
In this master's thesis we explore the 3D modeling of point clouds that were obtained through terrestrial laser scanning, methods of obtaining 3D models and their usability in virtual reality and video games. The thesis consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part describes types of 3D models and 3D data, ways to obtain them and forms of their usage. It also deals with the history of video gaming and virtual reality as a constituent of the video game industry, types of video games with a focus on “First person” video games that take place in constructed virtual 3D spaces and consist of moving through the virtual space along with solving various tasks. Elements of video games that are connected to multi-medial cartography and geodesy and geoinformatics in general are also addressed. The practical part of the thesis consists of three parts: acquiring of the data (scanning of the object), data processing (registration of point clouds, model-building) and the use of the model (making an application through a game engine that enables a virtual walk). For the acquiring of the data (scanning), a historically important object was chosen. Several programs that enable point cloud processing and model-making were used during the data processing. Finally, the simplest way of using a game engine for building a level of a virtual walk around a model object is described. The particular game engine was used to make various video games, many of them quite well known.

Ključne besede:3D models, modelling, virtual reality, terrestrial laser scanner, game engine

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj