izpis_h1_title_alt

Uporaba prostorske statistike za določevanje zgostitev prometnih nesreč
Karče, Matic (Avtor), Kostanjšek, Jure (Avtor), Žura, Marijan (Avtor), Lipar, Peter (Avtor), Huzjan, Zdenko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Tomšič Čerkez, Beatriz Gabriela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (486,22 KB)
URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/3526/ Novo okno

Izvleček
V prispevku predstavljamo prilagojeno metodo za odkrivanje nevarnih odsekov in krajev, ki temelji na uporabi indeksa Getis-Ord G*. Od klasične metode se razlikuje v tem, da poleg teže nezgod upoštevamo prometne obremenitve na kraju nezgode. Metoda je bila uporabljena na primeru omrežja slovenskih avtocest in hitrih cest. Prikazani so rezultati analiz z upoštevanjem prometnih obremenitev in brez njih oziroma primerjava z metodama določanja gostote jeder in lokalnega Anselin-Moranovega indeksa.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:cestnoprometne nezgode, črne točke, prostorska statistika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2010
Založnik:Zveza geodetov Slovenije
Št. strani:61-69
Številčenje:54
ISSN:0351-0271
Število ogledov:303
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Identification of Road Accident Hot Spots Using Spatial Statistics
Izvleček:
In the paper the results of the research on the complete automation of the relative orientation of a stereo pair is presented. The theoretical background needed for understanding this topic is described and the results of testing the algorithms with real data are presented. In general, the relative orientation procedure consists of three phases: input data acquisition, computation of relative orientation parameters and estimation of observation errors. In the process of the complete relative orientation automation, the key step is the automation of homologous points acquisition in the stereo area. In the tests presented, the homologous points were acquired with different methods: manually semi-automatically and fully automatically. The results of the computed relative orientation parameters have been compared. It has been concluded that the automation of the relative orientation procedure is successful. and reliable if the control of the observation errors estimation is built into the procedure, and, especially, we get the results faster than with the manual or semi-automated method.

Ključne besede:road traffic accidents, black spots, spatial statistics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj