izpis_h1_title_alt

Analiza pridobljenih predmetno-specifičnih kompetenc na univerzitetnem študiju Gradbeništvo - Komunalna smer : diplomska naloga
Leban, Kaja (Avtor), Šubic Kovač, Maruška (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Istenič Starčič, Andreja (Komentor), Logar, Janko (Član komisije za zagovor), Panjan, Jože (Član komisije za zagovor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5064/ Novo okno
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,60 MB)

Izvleček
Namen diplomske naloge je analizirati pridobljene predmetno-specifične kompetence v času študija na univerzitetni stopnji gradbeništva komunalne smeri na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani. Zanima nas predvsem, ali so predmetno-specifične kompetence, ki jih diplomanti pridobijo ustrezne, dovolj poglobljene in so izpolnile njihova pričakovanja ter ali ustrezajo potrebam in pričakovanjem trga dela. Predpostavljena delovna hipoteza je, da diplomanti na univerzitetni stopnji študija gradbeništva komunalne smeri na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani pridobijo ustrezne predmetnospecifične kompetence tudi iz netipičnih gradbeniških področij, ki jim omogočajo lažjo in večjo zaposljivost na trgu dela. Podatki za analizo so bili pridobljeni s pomočjo treh anketnih vprašalnikov. Anketni vprašalnik je sestavljen iz treh delov, in sicer iz dela s splošnimi vprašanji, osrednjega dela, ki obsega ocenjevanje pridobljenih predmetno-specifičnih kompetenc pri posameznih usmeritvenih predmetih tekom študija in njihovega rangiranja glede na pomembnost ter zadnjega dela, ki obsega opisna vprašanja o samem študiju in liku komunalnega inženirja. Ugotovljeno je bilo, da so bili anketiranci v povprečju zadovoljni z nivojem pridobljenih predmetno-specifičnih kompetenc, da so dokaj enotni glede po njihovem mnenju najpomembnejših kompetenc, ter da je komunalni inženir po njihovem mnenju pomemben za trg dela. Ugotovitve lahko služijo kot izhodišče za oblikovanje novega študijskega programa komunalne smeri ter kot smernice za posodobitev in dopolnitev posameznih strokovnih predmetov na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, komunalna smer, predmetno-specifične kompetence
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2015
Založnik:[K. Leban]
Št. strani:XII, 129 str., 6 pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:378:69(043.2)
COBISS.SI-ID:6946401 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:284
Število prenosov:87
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the acquired subject-specific competences at the studies of civil engineering in communal course
Izvleček:
The purpose of the thesis is to analyze the acquired subject-specific competences at the study of university level of civil engineering – communal course. We are interested in particular if the subject-specific competences which the graduates acquire are appropriate, have enough depth and if they meet their expectations and also meet the demands and expectations of the job market. The assumed working hypothesis is that graduates at the university level of civil engineering – communal course – acquire appropriate subject specific competences even from the non typical civil engineering areas, which allows them easier and better employability on the job market. Data for the analysis was gathered with three questionnaires. Each one consisted of three parts, namely the part with general questions, the main part which consisted of grading the acquired subject specific competences at the individual guidance subjects during the study and their ranking of importance, and the last part which consists of descriptive questions of the study alone and of the figure of communal engineer. It was found out that the respondents were in general satisfied with the level of subject-specific competences, that they are quite unified on their opinions on which competences are most essential, and that the figure of communal engineer is important for the job market. These findings can serve as starting grounds for designing a new study course of communal engineering and can also serve as guidelines for the update and supplementation of the individual proffesional subjects on the Faculty of civil engineering of the University of Ljubljana.

Ključne besede:graduation thesis, commmunal corse, subject-specific competences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj