izpis_h1_title_alt

Integrirano modeliranje rabe tal in prometa : diplomska naloga
Bahor, Kaja (Avtor), Žura, Marijan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Logar, Janko (Član komisije za zagovor), Lipar, Peter (Član komisije za zagovor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://drugg.fgg.uni-lj.si/5042/ Novo okno
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,94 MB)

Izvleček
V diplomski nalogi je obravnavano modeliranje rab tal in prometa z upoštevanjem njune medsebojne interakcije. Najprej je predstavljen razvoj modeliranja urbanih sistemov ter ločeno načrtovanje rabe tal in prometa. Razloženi so vidiki trajnostnega razvoja, na katerem temeljijo sodobne razvojne težnje. V nadaljevanju je podrobneje opisano integrirano modeliranje rabe tal in prometa; od vzrokov za razvoj ter teoretičnih in empiričnih osnov, do LUTI modelov, ki se uporabljajo za načrtovanje ter preverjanje strategij za razvoj rabe tal in prometa. Opisana je evolucija LUTI modelov, ki pelje vse do implementacije v računalniških programih. V nadaljevanju je tako opisano računalniško modeliranje rabe tal in prometa s pregledom najbolj uporabljanih programov. Izmed slednjih je bil za nadaljnje delo izbran UrbanSim, ki je odprtokoden simulacijski sistem za podporo načrtovanju in analiziranju urbanega razvoja. Podane so podlage za njegov razvoj ter glavne značilnosti. Opisano je modeliranje in izvajanje simulacij s tem pripomočkom, kjer je opravljen pregled vhodnih podatkov, modelov, scenarijev in rezultatov. Na koncu je predstavljen konkreten primer simulacije s sistemom UrbanSim, na primeru San Antonia, kjer so tudi podrobneje opisani vhodni podatki, potek simulacije in rezultati.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, raba tal, promet, integrirano nacrtovanje, LUTI modeli, UrbanSim, trajnostni razvoj, simuliranje bodoce rabe tal in prometa, aktivnosti prebivalstva, potovanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2014
Založnik:[K. Bahor]
Št. strani:X, 91 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:656.02:711.4(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:6912097 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:301
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integrated Land Use and Transport Modelling
Izvleček:
The thesis is about modeling of land use and transport with the observance on their interaction. First, it presents the development of urban systems modeling and a separate planning of land use and transport. The aspects of sustainable development are explained, which are the base of modern development trends. The thesis further describes integrated land use and transport modelling in more detail; from the causes for its development, theory and empirical studies of land use transport interaction to LUTI models used to design and valuation of policies for the development of land use and transport. The thesis describes the LUTI models evolution, which leads to the implementation in computer programs. Further I described computer modeling of land use and transport, with review of the mostly used programs. Among them I selected UrbanSim, which is an open source simulation system for support of the design and analysis of urban development. In the following, the basis for its development and main features are represented. Modelling and running simulation are described, where the input data, models, scenarios and results are reviewed. Thesis concludes with a simulation example on San Antonio project, where the input data, simulation run and results are described in more detail.

Ključne besede:Land Use, transport, integrated modelling, LUTI models, UrbanSim, sustainable development, future land use and transport simulation, population activities, travel

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj