Podrobno

Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov : primer malega podjetja
ID Ščurek, Lučka (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_scurek-lucka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Mala in srednja podjetja, Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Ščurek]
Leto izida:2017
Št. strani:40 str.
PID:20.500.12556/RUL-99452 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113(043.2)
COBISS.SI-ID:35418461 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.01.2018
Število ogledov:1729
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠČUREK, Lučka, 2017, Vpliv oglaševanja na obiskanost dogodkov : primer malega podjetja [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Ščurek. [Dostopano 11 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_scurek-lucka.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Small business, Marketing communication, Advertising, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Triangulations with few vertices of manifolds with non-free fundamental group
  2. Estimates of covering type and the number of vertices of minimal triangulations
  3. Unimodal Category and Topological Statistics
  4. Unimodal category
  5. Multiplicity and concentration results for a (p, q)-Laplacian problem in R[sup]N
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Improved cauchy-schwarz inequality and its applications
  2. INTERVAL DISTANCE MONOTONE GRAPHS
  3. Hadwiger-Finsler inequality in triangle
  4. Cross-sectional surface design
  5. LEIBNIZ-NEWTON FORMULA AND ITS GENERALIZATIONS

Nazaj