Podrobno

STM mikroskopija tankih plasti superprevodnika na kovini : magistrsko delo
ID Parkelj, Tjaša (Avtor), ID Muševič, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zupanič, Erik (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,69 MB)
MD5: 07FA8F6CC04C10D35FA1A3C52102567D
PID: 20.500.12556/rul/768eca7c-3e81-4196-877b-1fc0f5a304a4

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tanke plasti, epitaksija, vrstična tunelska mikroskopija, vrstična tunelska spektroskopija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FMF - Fakulteta za matematiko in fiziko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Parkelj]
Leto izida:2015
Št. strani:50 str.
PID:20.500.12556/RUL-97330 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:538.9
COBISS.SI-ID:2845284 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2017
Število ogledov:4741
Število prenosov:564
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PARKELJ, Tjaša, 2015, STM mikroskopija tankih plasti superprevodnika na kovini : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : T. Parkelj. [Dostopano 11 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=97330
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:thin films, epitaxy, scanning tunneling microscopy, scanning tunneling spectroscopy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Rezilientnost in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  2. Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
  3. Spodbude in ovire na poti profesionalnega razvoja učiteljev razrednega pouka
  4. Učeča se organizacija in učiteljev profesionalni razvoj
  5. Učiteljeva poklicna vloga in njegov profesionalni razvoj
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  2. Uporaba interaktivne table učiteljev razrednega pouka v Sloveniji
  3. Poklicni stres in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  4. Pogled osnovnošolskih učiteljev na pomen samorefleksije pri njihovem profesionalnem razvoju
  5. Življenjske zgodbe učiteljev

Nazaj