izpis_h1_title_alt

Varnostna zavora za profil železniške tračnice
Repar, Tadej (Avtor), Duhovnik, Jožef (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,21 MB)
.pdfPDF - Priloga, prenos (176,17 KB)
.pdfPDF - Priloga, prenos (39,21 KB)

Izvleček
V nalogi smo obravnavali varnostno zavoro vozička, ki se mora v primeru pretrga vlečne vrvi zadržati na mestu. Naloge smo se lotili teoretično z dobro poznanimi silami na strmini in jo nadgradili z reševanjem konkretnega problema. Prikazali smo poznane in v praksi uporabljene rešitve za zaviranje dvigal ter jih uporabili kot osnovo za iskanje konstrukcijske rešitve varnostne zavore vozička. Reševanja smo se lotili metodično in ob koncu pripravili predlog rešitve. Končni koncept smo ovrednotili z metodo končnih elementov, s katero smo pri podanih obremenitvah izračunali varnostni faktor konstrukcije \nu = 2,95, ter prikazali vpliv različnih dejavnikov na potrebno silo zaviranja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:varnostna zavora, železniška tračnica, zagozda, sile na strmini, dvigala, metoda končnih elementov
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2017
Število ogledov:206
Število prenosov:132
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Rail profile safety gear
Izvleček:
This thesis describes a railway car safety gear which should keep the car in place in the event that the tow cable breaks. We started by providing a theoretical description of the well-known forces on inclined planes and then proposed a solution for the problem at hand. We described well-established approaches related to elevator safety breaks and used them as the foundation of our search for a suitable railway car safety gear solution. The search was conducted methodically resulting a proposal of a solution. The final concept was evaluated with a finite element analysis, which was used to calculate the safety factor of the design \nu = 2,95, and we also demonstrated the influence of various factors on the braking force.

Ključne besede:safety gear, rail profile, wedge, forces on an inclined plane, elevators, finite element analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj