Podrobno

Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika
ID Pribožič Leka, Barbara (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jančič, Zlatko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Tržno komuniciranje, Oglaševanje, Vedenje potrošnikov, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Pribožič Leka]
Leto izida:2016
Št. strani:181 str.
PID:20.500.12556/RUL-87756 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:366(043)
COBISS.SI-ID:34498909 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.12.2016
Število ogledov:3877
Število prenosov:278
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIBOŽIČ LEKA, Barbara, 2016, Oglaševanje : orodje za spreminjanje vedenja potrošnika [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : B. Pribožič Leka. [Dostopano 11 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_pribozic-leka-barbara.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Advertising, Consumer behavior, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Triangulations with few vertices of manifolds with non-free fundamental group
  2. Estimates of covering type and the number of vertices of minimal triangulations
  3. Unimodal Category and Topological Statistics
  4. Unimodal category
  5. Multiplicity and concentration results for a (p, q)-Laplacian problem in R[sup]N
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Improved cauchy-schwarz inequality and its applications
  2. INTERVAL DISTANCE MONOTONE GRAPHS
  3. Hadwiger-Finsler inequality in triangle
  4. Cross-sectional surface design
  5. LEIBNIZ-NEWTON FORMULA AND ITS GENERALIZATIONS

Nazaj