izpis_h1_title_alt

Plačljivo spletno oglaševanje
DAMJAN, JURE (Avtor), Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,10 MB)

Izvleček
V dobi, ko postaja splet eden večjih kanalov za prodajo in širjenje informacij, se organizacije, podjetja in posamezniki srečujejo s tem, kako svoja spletna mesta predstaviti širši množici ljudi in privabiti nove obiskovalce. V diplomski nalogi je predstavljeno plačljivo spletno oglaševanje, s katerim lahko prav vsak lastnik spletnega mesta, tudi posameznik, pripelje obiskovalce na svojo stran na enostaven in hiter način. Predstavljeni so glavni kanali za oglaševanje, glavni svetovni in lokalni igralci, tehnologije in orodja, ki nam pomagajo spremljati in optimizirati oglaševanje, dobre prakse, ki smo jih spoznali tokom raziskovanja spletnega oglaševanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno oglaševanje, plačljivo spletno oglaševanje, prikazno oglaševanje, iskalno oglaševanje, Adwords, Facebook, Google Display Network, CPC, CPM, CPA, spletna analitika, konverzija, cena na klik, cena na prikaz, oglaševalske mreže
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
Število ogledov:520
Število prenosov:517
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Paid online advertising
Izvleček:
In time when internet is becoming one of the major channels for sales and spreading information, organizations, companies and individuals face challenges on how to present their websites to wider audience as well as attract new visitors. In this thesis we have presented paid online advertising, which can be used by any website owner, even individual, to drive visitors to their websites in an easy and fast way. We have also presented main advertising channels, major global and local players, technology and tools, which help us track and optimize advertising campaigns as well as good practices we acquired during research of online advertising.

Ključne besede:online advertising, paid online advertising, display advertising, search advertising, Adwords, Facebook, Google Display Network, CPC, CPM, CPA, website analytics, conversion, cost per click, cost per mille, advertising networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj