izpis_h1_title_alt

Teacher competencies through the prism of educational research
Peklaj, Cirila (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_3/cepsj_5_3_pp_183-204_Peklaj.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:educational psychology, teachers, teacher education, competence, academic achievement, cognitive processes, social processes
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:str. 157-178
Številčenje:Vol. 5, no. 3
UDK:37.091
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:58529890 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:520
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagoška psihologija, učitelji, izobraževanje učiteljev, kompetence, strokovna usposobljenost, profesionalni razvoj

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj