izpis_h1_title_alt

Povezovanje logov, logotipov in sloganov v zaščitnih grafičnih znakih
Ambrožič, Maja (Avtor), Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Tomšič Amon, Bea (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3384/ Novo okno

Izvleček
Ne glede na velikost organizacije, letni plačilni promet, organizacijsko strukturo, organizacijsko kulturo, naprave v lasti organizacije, poslovne prostore, organizacijsko klimo, organizacijsko strategijo, poslanstvo, vizijo, število zaposlenih itd v očeh javnosti vedno šteje oziroma organizacijo popolno predstavlja njena celostna grafična podoba. Celostna grafična podoba je identiteta organizacije, ki vključuje vso zgoraj našteto vsebino, ki jo mora grafični oblikovalec povezati v zaščitni grafični znak z naslednjimi elementi: slogan, logo in logotip. Grafična podoba organizacije je najbolj neposreden stik z javnostjo oziroma z okoljem, v katerem organizacija deluje. Organizacije se za namene prepoznavnosti in oglaševanja poslužujejo različnih sloganov, vendar večinoma uporabljajo zgolj enega, ki organizacijo spremlja skozi leta, desetletja in tako postane njen zaščitni znak. Temu primerno lahko vešči grafični oblikovalec, s pomočjo povezovanja grafičnih elementov, iz slogana ustvari in oblikuje logotip oziroma zaščitni grafični znak.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:zaščitni grafični znak
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
COBISS.SI-ID:10947657 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:363
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Connecting icons, logos and slogans in graphic trademarks
Izvleček:
In the public eye the organization is always considered or fully represented by its corporate identity that includes the size of the organization, annual payments, organizational structure, organizational culture, systems owned by the organization, premises, organizational culture, organizational strategy, mission, vision, number of employees etc. Graphic designer when designing graphic trademark by connecting graphic elements (logo, slogan and icon) must take in to consideration all abovementioned content that represents the identity of the organization. The graphic trademark is the most direct contact with the public or with the environment where the organization is present. Organizations use various slogans for the purposes of recognition and advertising, nevertheless only one is used over the years, decades and becomes organizations’ trademark. Skilled graphic designer can adequately create and design the logo or graphic trademark from a slogan with connecting graphic elements.

Ključne besede:graphic trademark

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj