izpis_h1_title_alt

Oblikovanje trženjske strategije športne blagovne znamke FZ Forza na slovenskem trgu : magistrsko delo
Skerbiš, Dušan (Avtor), Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skerbis4713.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, proizvodi, blagovne znamke, strategija trženja, poslovno komuniciranje, cena, konkurenca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[D. Skerbiš]
Št. strani:II, 82, 23 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22925542 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:437
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The formulation of marketing strategy of sports brand FZ Forza on Slovenian market
Ključne besede:marketing, sports, products, trademarks, marketing strategy, business communication, price, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj