izpis_h1_title_alt

Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trgu : magistrsko delo
Dular, Bogdan (Avtor), Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dular1851-B.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Nemčija, Slovenija, tekstilno podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, blagovne znamke, trg, strategija trženja, poslovno komuniciranje, konkurenčne prednosti, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[B. Dular]
Št. strani:II, 60 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22911206 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:375
Število prenosov:67
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Marketing strategy challenges for the brand Lisca in the German market
Ključne besede:Germany, Slovenia, tekstilno podjetje, Lisca, company performance, foreign trade, trademarks, market, marketing strategy, business communication, competitive advantage, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj