izpis_h1_title_alt

Vključevanje sodobnih znanstvenih spoznanj v pouk naravoslovnih predmetov - predstave o hidrogelih
Pavlin, Jerneja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3306/ Novo okno

Izvleček
Hidrogeli so atraktivni materiali, ker lahko absorbirajo velike količine vode. Imajo zanimive lastnosti, ki jih zlahka prikažemo s poskusi in ob njih razložimo določene naravoslovne pojme ali pojave. Hidrogeli so razširjeni v prehrambeni, farmacevtski in agrikulturni industriji, a pogovori s študenti kažejo, da redki vedo za njihov obstoj. Hidrogeli so tema, ki jo zlahka vključimo v pouk kemije in fizike v srednji šoli, zato smo si za cilj zadali raziskati predstave o hidrogelih po končanem srednješolskem izobraževanju. V raziskavo so bili vključeni 104 študenti 1. letnika razrednega pouka s Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani. V februarju 2015 so reševali anketni vprašalnik tipa papir-svinčnik, ki je vseboval 26 vprašanj. Rezultati kažejo, da so študenti v povprečju dosegli 0,8 točk od 10 možnih. To kaže na zelo omejeno znanje o hidrogelih. Rezultati raziskave predstavljajo izhodišče za oblikovanje učnega gradiva o hidrogelih.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:anketni vprašalnik tipa papir-svinčnik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:Eduvision
Št. strani:415-423
Število ogledov:374
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Introducing modern topics into teaching of science subjects - conceptions about hydrogels
Izvleček:
Attractive materials that absorb large quantities of water are called hydrogels. They have interesting properties which can be easily shown with experiments and combined with explanation of certain science concepts and phenomena. Hydrogels are spread in food, pharmaceutical and agriculture industry. The informal conversations with students show that they are not aware of their existence. Hydrogels can be easily included into teaching of physics in chemistry in high schools, therefore we decided to explore students' conceptions about hydrogels after the high school. 104 pre-service primary school teachers from Faculty of Education, University of Ljubljana, were included into the study. Students filled in a paper-pencil questionnaire with 26 items on February 2015 at the beginning of the spring semester. Students achieved 0.8 points out of 10 on items testing the knowledge about hydrogels. This shows on limited knowledge about hydrogels. Results present the starting point for the designing of the teaching module about hydrogels.

Ključne besede:hydrogels

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj