izpis_h1_title_alt

Internet core and periphery from a marketing communications perspective
ID Kropivnik, Samo (Avtor), ID Kejžar, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ULYQJYKT Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In this article, traditional approaches to Internet metrics are upgraded as part of a lengthy study with insights reached by utilising network analysis methods to improve understanding of conventional reach figures. Groups of structurally equivalent sites and browsing probabilities show relations between websitesʼ audiences and provide information missing in reach figures. A synergetic interpretation of both types of information enables more sophisticated marketing communications planning in the Internet. A national network of competing commercial sites is analysed as a case study.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Analiza omrežij, Internet, Marketing communication, Network analysis, Tržno komuniciranje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1663-1675, 1713-1714
Številčenje:Letn. 48, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-79395 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113:004.738.5
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30888285 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1198
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
V prispevku na osnovi v zadnjih letih opravljenega raziskovalnega dela nadgradimo tradicionalne pristope za merjenje interneta z rezultati metod za analize omrežij. S tem želimo omogočiti smotrnejšo uporabo podatkov o dosegu (angl. reach) v kombinaciji z razumevanjem prekrivanja množic obiskovalcev spletnih mest. Skupine strukturno enakovrednih spletnih mest in izračuni verjetnosti prekrivanja publike za te skupine celovito opišejo doslej manjkajoče informacije. Šele sinergična interpretacija obeh vrst podatkov (dosega in značilnosti omrežja) omogoči učinkovitejše trženjsko komuniciranje na internetu.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj