izpis_h1_title_alt

Motivacijska prepričanja, metakognitivne učne strategije in učni dosežek študentov pedagoških smeri
Čotar Konrad, Sonja (Avtor), Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-UA347JBI Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:motivacijska prepričanja, učne strategije, metakognicija, študenti, raziskave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Št. strani:str. 109-128
Številčenje:Letn. 45, št. 3/4
UDK:37.015.3:37.013(497.4)
ISSN pri članku:0587-5161
COBISS.SI-ID:53617506 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:402
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Anthropos
Skrajšan naslov:Anthropos
Založnik:Društvo psihologov Slovenije, Slovensko filozofsko društvo
ISSN:0587-5161
COBISS.SI-ID:736516 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:motivational beliefs, meta-cognition, students, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj