izpis_h1_title_alt

Notranja učna diferenciacija in individualizacija pri pouku književnosti v heterogenih učnih skupinah tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Kerndl, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-SPIR8DSC Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku predstavljamo del raziskave o izvajanju načela notranje učne diferenciacije in individualizacije pri pouku književnosti, ki smo jo izvedli v šolskem letu 2011/12 med učitelji v heterogenih učnih skupinah tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja. Osrednji problem, ki smo ga proučevali, je usposobljenost učiteljev slovenščine za prepoznavanje razlik med učenci, in sicer njihove recepcijske zmožnosti in njihovega horizonta pričakovanj, ter v povezavi s tem izvajanje načela notranje učne diferenciacije in individualizacije pri obravnavi književnih besedil z namenom sistematičnega razvijanja recepcijske zmožnosti posameznega učenca. Opisana usposobljenost naj bi bila sestavina učiteljeve književnodidaktične kompetence. Rezultati raziskave kažejo, da se učitelji za prepoznavanje teh razlik med učenci ne čutijo dovolj usposobljeni in si v ta namen želijo dodatnih izobraževanj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:didaktika književnosti, osnovna šola, notranja učna diferenciacija, notranja učna individualizacija, recepcijska zmožnost, književnodidaktična kompetenca učitelja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
Št. strani:str. 59-74, 100
Številčenje:Letn. 58, št. 3
UDK:371.12.011-051:811.163.6:82:371.132
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:53431650 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:632
Število prenosov:149
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article presents one part of research into the implementation of the principles of inner educational differentiation and individualisation in literature classes. The research was carried out in the 2011/12 school year amongst teachers in heterogeneous groups of the 3rd educational cycle. The key issue investigated was the capacity of Slovenian language teachers to recognise differences between pupils, i.e., their receptive abilities and the horizon of their expectations. In relation to this, a study was also made of the implementation of the principles of inner educational differentiation and individualisation in the treatment of literary texts, which aims to systematically develop the reception ability of the individual pupil. The described capacity should be a component of every teachers literary-didactic competence. The results of the research show that teachers do not feel sufficiently competent to discriminate successfully between pupils in terms of their abilities, and therefore desire additional training in this field.

Ključne besede:didactics, literature classes, inner educational differation, inner educational individualisation, reception ability, literary-didactic competence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj